poniedziałek, 16 lutego 2015

Weronika Celińska namawia nas na ekologiczne zakupy!

Mieszkam w Aninie niecałe trzy lata, ale mój mąż prawie całe życie. Mamy rocznego synka i głównie z jego powodu znalazłam motywację, żeby podjąć się organizacji punktu zakupowego zdrowej ekologicznej żywności w Aninie.

Jak każda młoda mama staram się, żeby moje dziecko miało wszystko, co najlepsze, a przede wszystkim zależy mi, żeby jadło jak najzdrowsze rzeczy. Żywność, która jest najłatwiej dostępna: w supermarketach itp. najczęściej jest produkowane z wykorzystaniem nawozów chemicznych i środków ochrony roślin, które nie są obojętne dla naszego zdrowia. Z kolei ceny w sklepach ekologicznych przyprawiają o zawrót głowy. Poza tym, Anin pod względem dostępności do ekologicznych produktów wypada dosyć słabo. 

Z tradycyjnych sklepów z warzywami/owocami eko najbliżej Anina jest półka spożywcza w Lidlu (kilka produktów). Dobrze, że w Borowiku jest dział produktów ekologicznych, ale są to wyłącznie produkty suche (kasze, płatki, owoce suszone itp.).

Szukałam jakiejś alternatywy, najchętniej atrakcyjnej cenowo, i trafiłam na portal lokalnyrolnik.pl, który umożliwia grupowe zakupy bezpośrednio u sprawdzonych rolników z okolic Warszawy. Dzięki temu ceny produktów są bardzo atrakcyjne w porównaniu do tradycyjnych sklepów eko, a dostępny asortyment jest bardzo szeroki. 

Portal pobiera niewielką prowizję za obsługę zamówień, a rolnicy gwarantują własnym nazwiskiem wysoką jakość produktów. Pomyślałam, że to jest naprawdę sensowne rozwiązanie (dodatkowy atut w postaci wspierania lokalnych producentów) i podjęłam się organizacji grupy zakupowej w Aninie. Mam nadzieję, że dzięki temu wspólnie z sąsiadami będziemy mogli cieszyć się zdrową żywnością :)

Więcej informacji i link do grupy: https://lokalnyrolnik.pl/anin

Jeśli byliby Państwo zainteresowani serdecznie zapraszam! Jeśli potrzebowaliby Państwo więcej informacji, jestem do dyspozycji :)

Pozdrawiam serdecznie,
Weronika Celińska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz